Kategoria artykułów:

ILUZJA PRZEWIDYWANIA – „ANTYKRUCHOŚĆ”

Żyjemy w czasach, w których jesteśmy świadkami zachodzących w nieprawdopodobnym tempie zmian w prawie każdym obszarze życia społecznego, technologii, komunikacji, polityki, wiedzy. Pojawiają się nowe zjawiska i wyzwania lokalne oraz ogólnoświatowe. Jednocześnie, szczególnie wysoko rozwinięte społeczności starają się rozpoznać i rozwiązać wszelkie istniejące problemy, a także przewidzieć inne, dopiero nadchodzące, zapobiec im i ewentualnie zabezpieczyć nas przed nimi. Tysiące specjalistów z dziedziny ekonomii, socjologii, historii i polityki wypowiada się w kontekście przewidywania możliwych trendów w przemyśle, gospodarce, relacjach społecznych. Starają się przewidzieć pewne wydarzenia, opisać ich skutki i sugerować sposoby, które nas na nie przygotują. Procedury dnia codziennego mają nas zabezpieczyć na – rozpoznaną przez fachowców – nadchodzącą przyszłość.

Chcesz przeczytać do końca?

Ten i setki innych artykułów są dostępne w ramach prenumeraty.
Zdobądź dostęp do wszystkich treści, stań się częścią społeczności.

Zyskaj dostęp online do wszystkich artykułów, które ukazały się na łamach Magazynu Kreda

Dostęp online do wszystkich artykułów oraz 4 kolejne wydania kwartalnika KREDA w wersji drukowanej prosto do twojego domu. Zamawiając prenumeratę stajesz się członkiem klubu KREDA. Sprawdź korzyści i dołącz już teraz.

Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

KREDA SKLEP

Newsletter #kredateam

Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent: pełne wydanie Kreda „Neurodydaktyka” w wersji PDF

Wpisz poniżej swoje dane, a my wyślemy prezent na Twoją skrzynkę e-mail.

Podanie powyższych informacji jest równoznaczne z zapisem na newsletter Kredy. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.

Jeżeli po raz pierwszy rejestrujesz się w naszym systemie, potwierdź Twój adres e-mail. W tym celu kliknij potwierdzenie w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wyślemy. W kolejnej wiadomości otrzymasz prezent. Jeżeli wiadomość nie dotarła do Twojej skrzynki, sprawdź folder spam lub inne foldery: oferty, powiadomienia, itp.